Wat zou er gebeuren als uw IT dienstverlener er zelf baat bij heeft om storingen in uw omgeving te verminderen? KBITE werkt om deze reden middels haar 'Managed Service' contracten. Geen uurtje factuurtje.
Is het niet raar dat IT dienstverleners geld verdienen aan het oplossen van verstoringen in uw omgeving? Waarom zouden IT dienstverleners niet gewoon zaken structureel goed oplossen? Bij KBITE zijn wij van mening dat kwaliteit voorop staat. Dit geldt ook voor uw IT-omgeving. Naast het eenmalig opleveren van een project, is aandacht voor onderhoud & support net zo belangrijk.
KBITE biedt middels haar Managed Services een volledig ontzorgde omgeving aan. Wij monitoren uw systemen en updaten deze op regelmatige basis. Heeft u vragen of toch nog een verstoring? Dan zijn we 7 dagen in de week, 24 uur per dag bereikbaar via onze Support afdeling. Geen uurtje factuurtje meer, maar vooraf duidelijkheid met een vast bedrag per maand. Hiermee heeft KBITE zelf ook commitment om storingen te voorkomen.