Maak van uw vaste en mobiele telefonie één centrale communicatieoplossing. Rapporteer over uw gesprekken, bel via Microsoft Teams, ga voor een Vast-Mobiel-integratie of open direct een klantkaart door koppeling met uw CRM of bedrijfssoftware.
Vaste telefonie
Bellen via internet, ook wel Voice over IP (VoiP), is bij ons al jaren de standaard. Met onze online telefooncentrale heeft u een moderne en flexibele telefonieoplossing tot uw beschikking met eindeloze mogelijkheden.
Uitgebreide functies
Wilt u gebruik maken van functies zoals het bekijken van beschikbaarheid van collega's of keuzemenu's? Met onze centrale richten wij iedere "call-flow" in. Zo ontvangt u uw voicemail per e-mail, zodat deze zowel op uw mobiel als op uw werkplek kan worden beluistert. Of we stellen de gewenste tijdschema's in om bereikbaar te zijn op de door u gewenste momenten. Koppel eenvoudig uw telefoon en headset of maak gebruik van uw Outlook adresboek of functies als 'klikken en bellen'.
Inzicht en gespreksrapportage
Belt u vaak? Voeg dan onbeperkt bellen toe zodat u weet wat de kosten voor verbruik zijn. Is telefonie de essentie voor uw klanten en bedrijfsvoering, dan voegen wij de rapportage functie toe. Hiermee kunt u live inzicht krijgen in de gesprekken en kunt u rapporteren over de gespreksdata.
Databundels effectief inzetten
KBITE levert mobiele telefonie en data, waarbij de data in een gezamenlijke bedrijfsbundel wordt samengevoegd en kan worden gedeeld met collega's. Zo voorkomt u hoge kosten voor buiten bundel gebruik. Heeft u veel mobiele abonnementen? Overweeg dan om ook uw 4G/5G backup verbinding te koppelen aan deze bundel, zodat u bij calamiteiten altijd over internet op kantoor beschikt.
Kunnen wij u helpen?
Neem direct contact op
Samen op weg naar de juiste ICT oplossing. Onze medewerkers zijn u graag van dienst.